مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 15:152024-01-10سياسي

نماینده پاکستان: نهادهای بین المللی اقدامات غیر انسانی رژیم صهیونیستی را محکوم کنند


نماینده مجلس سنا پاکستان با بیان اینکه پاکستان جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین را محکوم می کند، گفت: ما از شورای امنیت و سایر مجامع بین المللی می خواهیم که تمام تلاش خود را در راستای پایان دادن جنایات رژیم صهیونیستی به کار گرفته و کمک های انسان .

- نماینده مجلس سنا پاکستان با بیان اینکه پاکستان جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین را محکوم می کند، گفت: ما از شورای امنیت و سایر مجامع بین المللی می خواهیم که تمام تلاش خود را در راستای پایان دادن جنایات رژیم صهیونیستی به کار گرفته و کمک های انسان دوستانه را برای مردم غزه ارسال کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عطاء الرحمن در پنجمین نشست اضطراری کمیته دائمی فلسطین اتحادیه مجالس کشورهای عضو همکاری اسلامی که امروز چهارشنبه برگزار شد، گفت: همه احزاب سیاسی در پاکستان حتی ارتش دوشادوش ملت فلسطین هستند.

وی با بیان اینکه پاکستان جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین را محکوم می کند و خواهان پایان دادن منازعات است، گفت: مجلس سنای پاکستان در قطعنامه ای جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کرده و خواستار آتش بس در غزه شدند.

عطا الرحمن گفت: ما از شورای امنیت و سایر مجامع بین المللی می خواهیم که تمام تلاش خود را در راستای پایان دادن جنایات رژیم صهیونیستی به کار گرفته و کمک های انسان دوستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده پاکستان: نهادهای بین المللی اقدامات غیر انسانی رژیم صهیونیستی را محکوم کنند

نماینده پاکستان: نهادهای بین المللی اقدامات غیر انسانی رژیم صهیونیستی را محکوم کنند