مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 11:112023-12-30سياسي

خودم برایت مادری می کنم!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لارستان، یک سالی میشود که فرزندش شهید شده است او را در راه دفاع از امنیت تقدیم کرد، روزی که خبر شهادت جگرگوشه اش را برایش آوردند لبریز از بغض بود چون مادر بود اما با صلابت ایستاد و گفت: غیر از نورالدین، سه پسر دیگر دارم که آنها را نیز در راه اسلام و رهبر انقلاب، تقدیم می کنم تا روزی که دشمنان، ریشه کن شوند، پسرم با اعتقاد در مسیر شهادت قدم گذاشت و منتظر شهادت او بودم نورالدین همیشه می گفت رهبرمان را تنها نمی گذارم و در هر شرایطی، کنار ولی فقیه می مانم.

امروز برای تشییع شهید گمنام از بیرم به عمادشهر آمده بود، با یک عکس پُر لبخند نورالدین، غمِ از دست دادن پسر در چهره مادر دیده میشد، معلوم بود دلش حسابی برای آن لبخند تنگ شده است نگاهی به صورت پسرش میکرد دستی به روی عکس می کشید و اشک ها امان نمی داد.

دلش اما برای شهیدِ گمنامی که امروز مهمان این مردم شده است هم می تپید، از اینکه مادری ندارد تا برایش مویه کند بالاخره وقتی نورالدین شهید شد او بود تا برایش مادری کند اما شهید امروز مادر در کنار خود ندارد، وقتش بود که مادر نورالدین برایش مادری کند.

شهید ساکن و ساکت در کفن سفید را به آغوش کشید، انگار که فرزند خودش باشد کفنش را بوسید انگار که قنداقه نورالدین را بوسیده باشد، برایش مویه کرد مثل آن روز که بر پیکر ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودم برایت مادری می کنم!

خودم برایت مادری می کنم!