مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 18:552024-01-06بين الملل

یدیعوت آحارانوت: حزب الله انواع پهپاد های تجسسی را به پهپاد رزمی تبدیل می کند


رسانه صهیونیستی روز شنبه با پرداختن به توان پهپادی حزب الله لبنان نوشت، حزب الله می تواند انواع پهپادهای تجسسی را مسلح و علیه اهداف دشمن استفاده کند.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، توان پهپادی حزب الله لبنان ارتنش رژیم اسراییل را به وحشت انداخته و رسانه های صهیونیستی اذعان می کنند که حزب الله در زرادخانه های خود انواع پهپاد را در اختیار دارد.

روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارانوت روز شنبه در باره توان پهپادی حزب الله لبنان نوشت، حزب الله  دارای پهپادهایی در اندازه های گوناگون است که هم برای عملیات تجسسی و م برای انجام حملات تهاجمی استفاده می شود.

درچند هفته گذشته، پهپادهای رزمی حزب الله به سامانه های پدافند هوایی اسراییل نفوذ کرده اند که در یک مورد، یکی از نیروهای ذخیره ارتش کشته شد .

بر اساس این گزارش، حزب الله پهپادهای ایوب و مرصاد در اختیار دارد که اگرچه عموما برای عملیات تجسسی استفاده می شوند، اما می توان آنها را مسلح کرد.

  از سال 2006، حزب الله به شدت تلاش کرده است تا زرادخانه پهپادهای خود را توسعه دهد که طبق گزارش ها می توانند در فاصله 250 مایلی عملیات تجسسی خود را انجام دهند.

پهپادهای حزب الله بارها توانسته اند با پشت سر گذاشتن تجهیزات شناسایی رژیم صهیونیستی از مرزهای فلسطین اشغالی عبور کنند و با موفقیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یدیعوت آحارانوت: حزب الله انواع پهپاد های تجسسی را به پهپاد رزمی تبدیل می کند

یدیعوت آحارانوت: حزب الله انواع پهپاد های تجسسی را به پهپاد رزمی تبدیل می کند