مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 19:252023-12-31اقتصادي

شناسایی مکان جدید با استانداردهای لازم برای دپوی زباله در شمال کشور غیرممکن است


برای مناطق شمال کشور نمی توان به یک نقطه مشترک برای دپوی زباله با استانداردهای توام سازمان جهاد کشاورزی و سازمان محیط زیست رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، علی داودی شامگاه امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برای نخستین بار در تاریخ شهرداری آمل 50 میلیارد تومان پروژه های سرمایه گذاری داریم و قرارداد حدود 70 میلیارد تومانی دیگر نیز در راه است که گام بزرگی بوده و شیوه جدیدی از اجرای پروژه است.

وی افزود: در حوزه آسفالت طی یک سال گذشته تاکنون بیش از 300 هزار مترمربع کوچه ها و معابر شهری آسفالت شده است.

شهردار آمل با اعلام اینکه 40 کیلومتر فیبرنوری برای ایجاد شهر هوشمند انجام شده بود که هم اکنون 30 کیلومتر دیگر به این فناوری نوین اضافه شد، تصریح کرد: تاکنون حدود 70 کیلومتر فیبرنوری به صورت زیرزمینی و دیواری وارد حوزه شهری شد تا بستر اینترنت و خدمات رسانی بهتر انجام شود.

وی یادآور شد: در عصری که مهمترین بستر بهره مندی و زیرساخت شهری از فیبرنوری است باید برای تقویت این فناوری گام برداشت، اجرای کل پروژه فیبر نوری در مدت سه سال و نیم انجام می شود و تاکنون 50 درصد عملیات آن در یک سال انجام شده است.

*ایجاد 70 کیلومتر فیبر نوری برای تحقیق آمل هوشمند داودی با اعلام اینکه طی چند روز گذشته برای اجرای توسعه شبکه فیبرنوری خاطرنشان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی مکان جدید با استانداردهای لازم برای دپوی زباله در شمال کشور غیرممکن است

شناسایی مکان جدید با استانداردهای لازم برای دپوی زباله در شمال کشور غیرممکن است