مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 06:002023-12-28سياسي

«ساعت به وقت قدس»؛ تریبونی برای انتقال اخبار سانسور شده غزه


ما هر هفته در «ساعت به وقت قدس» کوشیده ایم بخش مهمی از برنامه را به تحلیل رویدادهای سرزمین های اشغالی اختصاص بدهیم؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، امیر تاجیک تهیه کننده ساعت به وقت قدس درباره تقدیم برنامه این هفته به شهید سیدرضی، به خبرنگار فارس گفت: هدف قرار دادن این شهید بزرگوار که عمری در خدمت مقاومت بود، نشان دهنده ضعف رژیم رو به زوال صهیونیستی است و ما در جبهه فرهنگی و رسانه ای باید تلاش کنیم دستاوردهای این شهید در حوزه مقاومت را به سمع و نظر مردم برسانیم.

وی افزود: بدیهی است که اسراییل دشمن شماره یک ایران است که در مبارزه با حماس، صدمات بسیاری دیده و اوضاع داخلی آن نیز بهم ریخته است.

این تهیه کننده تاکید کرد: به شهادت رساندن یک سردار ایرانی توسط اسراییل از روی استیصال است چون نتوانسته اند ایران را درگیر جنگ کرده یا داخل کشور هرج و مرج ایجاد کنند.

تاجیک یادآور شد: ما هر هفته در ساعت به وقت قدس کوشیده ایم بخش مهمی از برنامه را به تحلیل رویدادهای سرزمین های اشغالی اختصاص بدهیم؛ به ویژه اخباری که در رسانه های بین المللی سانسور می شوند را منتشر می کنیم.

همه خبرهایی که از سرزمین های اشغالی می آید تاکیدی است بر جمله معروف مقام معظم رهبری که اسراییل رژیمی رو به زوال است که نابودی آن حتمی است و جوانان ما ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«ساعت به وقت قدس»؛ تریبونی برای انتقال اخبار سانسور شده غزه

«ساعت به وقت قدس»؛ تریبونی برای انتقال اخبار سانسور شده غزه