مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 15:302023-12-27سياسي

کلاف سردرگم طرح ترافیکی در آستانه اشرفیه


مصوبه اخیر شورای ترافیک شهرستان آستانه اشرفیه با واکنش منفی مردم و اعضای شورای اسلامی این شهر مواجه شد و آنان مصوبه جدید را خلاف نظر اعضای شورا و مردم می دانند.

- خبرگزاری فارس؛سعید شفیعی ثابت: در چند وقت اخیر شهر آستانه اشرفیه درگیر طرح ترافیک است و عدم تعیین تکلیف این مسئله و اظهارات ضد و نقیض مسوولان منجر به اعتراض مردم و اهالی شهر شد و به همین منطور خبرگزاری فارس گزارشی با عنوان بلاتکلیفی سریالی طرح ترافیک در آستانه اشرفیه منتشر  کرد.

(اینجا بخوانید) در گزارش فارس اشاره شد که ابتدا مقرر شد طرح آزمایشی یک طرفه کردن خیابان امام خمینی (ره)، طالقانی و خیابان سردار جنگل به صورت سه ماهه باشد، ولی بعد از گذشت هشت ماه بلاتکلیفی، این امر منجر به واکنش های منفی از سوی مردم نسبت به دلایل عدم تعیین تکلیف این طرح توسط شورای ترافیک شد.

درخواست چندباره مردم برای تعیین تکلیف وضعیت ترافیکی عدم تعیین تکلیف طرح ترافیکی شهر آستانه اشرفیه منجر به اعتراض مردم، کسبه ها و رانندگان تاکسی شد و اهالی شهر خواهان مشخص شدن لغو و یا دائمی بودن این طرح بودند.

بعد از چندین ماه بلاتکلیفی شورای ترافیک شهرستان آستانه اشرفیه در خصوص تعیین وضعیت طرح ترافیک در این شهر تشکیل جلسه داد و اعضا در این جسله، به 2 طرفه شدن خیابان امام خمینی (ره) حد فاصل بین مید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاف سردرگم طرح ترافیکی در آستانه اشرفیه

کلاف سردرگم طرح ترافیکی در آستانه اشرفیه