مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 دی 1402 ساعت 16:052024-01-19سياسي

تشویق و ترغیب به شرکت در انتخابات وظیفه همگانی است


وظیفه ما تشویق و ترغیب و تبیین کارهای بزرگی که دولت در این سال ها موفق به انجام آن شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نطنز، حجت الاسلام علی اصغر عقیلی، امام جمعه بادرود در خطبه های این هفته نماز جمعه بادرود با اشاره به توجیه آمریکا در حمله به یمن، اظهار کرد: آمریکایی ها با گذاشتن مِنّت، بر سر مردم جهان گفتند که ما برای اینکه اقتصاد جهانی آسیب نبیند به یمن حمله کردیم.

وی افزود: در جواب آنها می گوییم که شما اگر راست می گویید محاصره غزه را پایان می دادید، شما گِرِهی را که با دست گشودنی بود کاری کردید که دیگر با دندان هم باز کردنش مشکل شود، شما به فکر اقتصاد رژیم صهیونیستی هستید نه اقتصاد مِلَل، فکر می کردید با دوتا تاق وتوق، یمنی ها جا می زنند، خیر، یمنی ها آبدیده جنگند و از طوفان هم نمی هراسند تا چه رسد به اندکی گردوغبار.

عقیلی با اشاره به اهمیت انتخابات گفت: آمریکایی ها نه قدرت حمله به ایران را دارند و نه جرئت آن را، ولی می توانند به انتخابات و افکار ما هجمه وارد کنند.

خطیب جمعه بادرود گفت: تنها راه روشنگری جهاد تبیین است که می تواند راه را با مشارکت حداکثری به منصه ظهور برساند و راه تبلیغات را بر دشمن ببندد، هرکسی که بگوید رأی دادن چه فایده ای دارد یا دشمن است یا ناآگاه است و یا خسته از تورم و گرانی است، وظیفه ما تشویق و ترغی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشویق و ترغیب به شرکت در انتخابات وظیفه همگانی است

تشویق و ترغیب به شرکت در انتخابات وظیفه همگانی است