مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 14:502024-01-08اقتصادي

رشد 2 برابری کشف سوخت قاچاق در آب های استان بوشهر


در 9ماه امسال 533هزار لیتر سوخت گازوییل قاچاق توسط مرزبانی در استان کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد 115 درصدی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، سرهنگ ستاد یدالله شرفی فرمانده مرزبانی استان بوشهر تحقق شعار امسال را یکی از اولویت های مهم مرزبانی دانست و با تأکید بر مقابله قاطع با تخلفات اقتصادی در حوزه مقابله با قاچاق کالا و سوخت، اظهار داشت: در این راستا مرزبانان در مقابله با قاچاقچیان ضمن رصد با آنان برخورد قاطع می شود.

 وی با اشاره به برقراری امنیت پایدار در مرز دریایی خلیج فارس و نوار ساحلی استان بوشهر، اظهار داشت: نیروهای مرزبانی در تمام شبانه روزی تردد همه شناورهای تجاری، صیادی و دیگر کشتی ها رصد و پایش می کنند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر از کشف سوخت گازوییل قاچاق خبر داد و بیان کرد: در 9 ماه امسال کشف گازوییل قاچاق در مرز دریایی خلیج فارس و نوار ساحلی استان بوشهر بیش از دو برابر سال قبل است.

شرفی گفت: در 9ماه سال گذشته توسط مرزبانان استان بوشهر 247 هزار لیتر گازوییل قاچاق در استان کشف شد که این میزان در 9ماه امسال 533هزار لیتر بوده و نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد 115 درصدی دارد.

وی با بیان اینکه حمل سوخت بیش از حد معمول در شناورها باید دارای مجوز قانونی باشد، افزود: در تمام نوار ساحلی استان بوشهر پایگاه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 2 برابری کشف سوخت قاچاق در آب های استان بوشهر

رشد 2 برابری کشف سوخت قاچاق در آب های استان بوشهر