مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 16:252024-01-03ورزشي

هویت، نشاط و امید محورهای فعالیت کمیسیون بانوان شورای اسلامی شهر اصفهان


رییس کمیسیون ویژه خانواده، بانوان و جوانان شورای اسلامی شهر اصفهان هویت، نشاط و امید را محورهای فعالیت کمیسیون بانوان شورای اسلامی شهر دانست و بر وجود فضاهای نشاط آور برای بانوان شهر اصفهان تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، فرزانه کلاهدوزان، رییس کمیسیون ویژه خانواده، بانوان و جوانان شورای اسلامی شهر اصفهان، در نشست خبری مدیریت شهری در حوزه بانوان گفت: تاکنون، تلاش شده تا مسائل و دغدغه های بانوان شهر بر مبنای دو هدف کلان هویت و نشاط و امید در شورا پیگیری شود.

وی افزود: تشکیل کمیسیون بانوان و جوانان در شورا با تأخیر همراه بود و درنهایت با همراهی سایر اعضای شورا میسر شد و تاکنون 9 جلسه از آن برگزار شده است.

کلاهدوزان با تأکید بر اینکه در حوزه هویت، نشاط و امید برای بانوان، نیازمند زیرساخت هایی در شهر هستیم، خاطرنشان کرد: متأسفانه زیرساخت ها در گذشته بدون توجه به نیازهای بانوان شکل گرفته و اینک ایجاد آن ها به زمان و هزینه نیاز دارد.

رییس کمیسیون ویژه خانواده، بانوان و جوانان شورای اسلامی شهر اصفهان، سپس به تشریح اقدامات کمیسیون بانوان پرداخت و بیان کرد: ساماندهی و به روز رسانی باغ های بانوان شهر و تجهیز آن ها به انواع بازی های هیجانی، اجرای رویدادها در مناسبت های مختلف و برنامه های کوتاه مدت همچون مهمان ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هویت، نشاط و امید محورهای فعالیت کمیسیون بانوان شورای اسلامی شهر اصفهان

هویت، نشاط و امید محورهای فعالیت کمیسیون بانوان شورای اسلامی شهر اصفهان