مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 دی 1402 ساعت 10:402024-01-19حوادث

حمله موشکی پاکستان به سراوان هیچ آسیبی به قلعه تاریخی دزک وارد نکرد


این حمله موشکی در فاصله حدود 100 متری قلعه دزک به وقوع پیوست اما خوشبختانه هیچ آسیبی به این بنای ثبت ملی شده وارد نشد و در بررسی میدانی صورت گرفته نیز این موضوع با حضور کارشناسان و متخصصان حوزه میراث فرهنگی از نزدیک ارزیابی شد.

- این حمله موشکی در فاصله حدود 100 متری قلعه دزک به وقوع پیوست اما خوشبختانه هیچ آسیبی به این بنای ثبت ملی شده وارد نشد و در بررسی میدانی صورت گرفته نیز این موضوع با حضور کارشناسان و متخصصان حوزه میراث فرهنگی از نزدیک ارزیابی شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان گفت: درحمله موشکی پاکستان به سراوان هیچ آسیبی به قلعه تاریخی این شهرستان وارد نشده است.

  به گزارش  مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان، محمدهادی طهرانی مقدم اظهار کرد: در پی وقوع حادثه انفجار [حمله موشکی پاکستان به خاک ایران] در نزدیکی قلعه تاریخی دزک در شهرستان سراوان بلافاصله به همراه کارشناسان میراث فرهنگی بازدید میدانی از محل انجام شد.

  محمدهادی طهرانی مقدم افزود: این حمله موشکی در فاصله حدود 100 متری قلعه دزک به وقوع پیوست اما خوشبختانه هیچ آسیبی به این بنای ثبت ملی شده وارد نشد و در بررسی میدانی صورت گرفته نیز این موضوع با حضور کارشناسان و متخصصان حوزه م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله موشکی پاکستان به سراوان هیچ آسیبی به قلعه تاریخی دزک وارد نکرد

حمله موشکی پاکستان به سراوان هیچ آسیبی به قلعه تاریخی دزک وارد نکرد