مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 15:552024-01-10اقتصادي

استمرار اجرای پروژه های عمرانی در فصل زمستان


عملیات اجرایی پروژه های عمرانی، خدماتی، ورزشی و فرهنگی شهرداری تبریز با 14 هزار میلیارد تومان اعتبار و با رعایت استاندارد و تمهیدات خاص در فصل زمستان ادامه دارد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی شهردار تبریز اعلام کرد: عملیات اجرایی پروژه های عمرانی، خدماتی، ورزشی و فرهنگی شهرداری تبریز با 14 هزار میلیارد تومان اعتبار و با رعایت استاندارد و تمهیدات خاص در فصل زمستان ادامه دارد.

یعقوب هوشیار امروز (20 دی ماه) در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: بودجه امسال شهرداری تبریز 20 هزار میلیارد تومان است که 14 هزار میلیارد تومان آن صرف پروژه های عمرانی، خدماتی، ورزشی و فرهنگی شده است.

او ادامه داد: 55 پروژه ورزشی شاخص شامل 25 سالن ورزشی و استخر و زمین های چمن مصنوعی، با محوریت مناطق کم برخوردار شهر و با 1000 میلیارد تومان اعتبار در دست اجراست که با تکمیل آن ها، سرانه ورزشی شهر افزایش می یابد.

وی با اشاره به آغاز احداث پنج تقاطع غیرهمسطح از شش تقاطع طراحی شده جدید، بیان کرد: تقاطع های غیرهمسطح معلم، قراملک، حیدرآباد، شهید حیدری در اتوبان ولایت و پل خلعت پوشان در راستای کاهش ترافیک و تسهیل تردد مردم در این مناطق، در حال اجرا شدن است و طبق زمان بندی قابل بهره برداری خواهند بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استمرار اجرای پروژه های عمرانی در فصل زمستان

استمرار اجرای پروژه های عمرانی در فصل زمستان