مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 دی 1402 ساعت 16:402024-01-12سياسي

نمایندگان تا پایان زمان نمایندگی شان به وظیفه خود عمل کنند


حجت الاسلام والمسلمین سید روح الله زمانی موسوی امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب در خطبه های نماز جمعه این هفته 22 دی ماه گفت: در آستانه انتخابات باید فضای جامعه از سلامت، - حجت الاسلام والمسلمین سید روح الله زمانی موسوی امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب در خطبه های نماز جمعه این هفته 22 دی ماه اظهار کرد: خداوند متعال ماه رجب را ماه اسد نام گذاری کرد، ماهی که رحمت برکت بر بندگان با سرعت و با شدت نازل می شود خودمان را از این ماه محروم نکنیم.

وی بابیان این که ماه رجب حتی در میان اقوام عرب جاهلی مورداحترام بود، افزود: اعراب جاهلیت در این ماه دشمنی ها، کینه توزی ها، قتل، جنگ و غارت را کنار گذاشتند و همواره این ماه عزیز و بزرگ داشته می شد در بین آن ها، چه برسد به مایی که مسلمانیم ما باید بیشتر قدر این ماه الهی را بدانیم.

امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب ضمن اشاره به بیانات مقام معظم رهبری(مدظله) در مورد رژیم صهیونیستی که به عنوان یک گفتمان بسیار زیبا و چشمگیری مهم در عرصه بین المللی همه گیر شد، تصریح کرد: در ارتباط با رژیم صهیونیستی همه ما آگاهیم که این رژیم 25 سال آینده نخواهد دید.

وی در پاسخ به این سؤال که چگونه از بین رفتن و ریشه کن شدن این غده سرطانی رژیم صهیونیستی محقق می شود ادامه داد: به حول قوه ی الهی این مهم صورت می گیرد همان طور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایندگان تا پایان زمان نمایندگی شان به وظیفه خود عمل کنند

نمایندگان تا پایان زمان نمایندگی شان به وظیفه خود عمل کنند