مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 14:202024-01-17سياسي

واکنش سخنگوی کمیسیون امنیت ملی به بمباران مقر موساد


جریان های تکفیری با هدایت رژیم صهیونیستی، اقداماتی را برای ناامن سازی شرق کشورمان انجام دادند که حادثه تروریستی راسک و انفجار در مراسم سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در کرمان نمونه ای از این موارد بود.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - ابوالفضل عمویی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، گفت: اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در موشک باران مقر جاسوسی رژیم صهیونیستی در منطقه اقلیم شمال عراق و همین طور مقر آموزش نیروهای تکفیری در غرب سوریه، بیشتر از همه باید در چارچوب دفاع از امنیت کشور تحلیل شود.

وی با اشاره به حادثه تروریستی کرمان و شهادت هموطنان کرمانی بیان کرد: جریان های تکفیری با هدایت رژیم صهیونیستی، اقداماتی را برای ناامن سازی شرق کشورمان انجام دادند که حادثه تروریستی راسک و انفجار در مراسم سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در کرمان نمونه ای از این موارد بود.

عمویی در ادامه افزود: ما یک معاهده امنیتی با عراق داریم که انتظار است این معاهده به طور کامل اجرایی شود و کشورهای همسایه باید مسؤولیت حُسن همسایگی را به درستی پیگیری کنند.

وی ادامه داد: ما بارها به مقامات کشورهای همسایه تاکید کردیم که نباید خاک خود را فرصتی برای عملیات علیه مردم کشورمان یا جاسوسی علیه جمهوری اسلامی ایران قرار دهند و گروه های تک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش سخنگوی کمیسیون امنیت ملی به بمباران مقر موساد

واکنش سخنگوی کمیسیون امنیت ملی به بمباران مقر موساد