مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 07:552023-12-30بين الملل

رییس موساد: حماس در ازای 50 اسیر خواستار آتش بس حدود یک ماهه است


رسانه های عبری می گویند که رییس موساد به شورای وزیران اطلاع داده که حماس در حال حاضر خواهان آتش بس 20 تا 30 روزه در ازای آزادی 50 اسیر است.

- رسانه های عبری می گویند که رییس موساد به شورای وزیران اطلاع داده که حماس در حال حاضر خواهان آتش بس 20 تا 30 روزه در ازای آزادی 50 اسیر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رسانه های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که دیوید بارنیا، رییس موساد به کابینه این رژیم اطلاع داده است حماس اکنون خواهان آتش بس 20 تا 30 روزه در ازای 50 کودک، زن و سالمند اسیر شده است.

در این راستا وبگاه آمریکایی آکسیوس به نقل از مقامات صهیونیست نوشت که قطر به اسراییل اطلاع داده است که حماس اساسا موافقت کرده مذاکرات را برای دستیابی به توافقی جدید برای آزادی بیش از 40 اسیر در غزه در ازای توقف جنگ برای یک دوره تا یک ماه از سر بگیرد.

این وبگاه گزارش داد که مقامات اسراییلی با این پیام با احتیاط شدید برخورد می کنند و می گویند امیدوارند در آخر هفته توضیحات بیشتری دریافت کنند تا بفهمند آیا حماس واقعا جدی است یا خیر.

یکی از مقامات صهیونیست گفت: پیام قطر هنوز بسیار مقدماتی، اما مثبت است، زیرا برای اولین بار از زمان پایان توافق قبلی، اشاره می کند که حماس آماده بازگشت به میز مذاکره است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس موساد: حماس در ازای 50 اسیر خواستار آتش بس حدود یک ماهه است

رییس موساد: حماس در ازای 50 اسیر خواستار آتش بس حدود یک ماهه است