مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 16:302024-01-17سياسي

آزمون استخدامی جذب کارکنان شوراهای حل اختلاف سال آینده برگزار می شود


رییس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه از برگزاری آزمون استخدامی برای کارکنان شوراهای حل اختلاف و جذب 10 هزار نفر از واجدین شرایط در سال آینده خبر داد.

- رییس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه از برگزاری آزمون استخدامی برای کارکنان شوراهای حل اختلاف و جذب 10 هزار نفر از واجدین شرایط در سال آینده خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام هادی صادقی در همایش استانی صبر که امروز چهارشنبه بیست و هفتم دی ماه با حضور فعالان صلح و سازش استان به میزبانی مجتمع فرهنگی - آموزشی قوه قضاییه در ساری برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: امروز چهره جهان دگرگون و بیداری ها روزافزون شده و پایداری ها و مقاومت ها اثر کرده است.

چشمان مردم بیشتر باز شده و جنایات، قساوت ها و سنگدلی ها به اوج رسیده و همین امر و مقاومت مردم غزه، فلسطین و کل جبهه مقاومت، یمن، عراق، سوریه، ایران، افغانستان و بسیاری از کشورهای جهان، با هدایت مقام معظم رهبری در سراسر منطقه غرب آسیا گسترده شده است که قلب تپنده این جبهه در ایران و در تهران می تپد.

رییس ستاد ملی صبر ادامه داد: امروز بسیاری از کشورهای اسلامی، پرچم ولایت فقیه را پذیرفته و تحت زعامت ایشان، راه مقاومت و مبارزه را آموخته و به پیش می روند و ضرب شست خود را به اسراییل نشان می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمون استخدامی جذب کارکنان شوراهای حل اختلاف سال آینده برگزار می شود

آزمون استخدامی جذب کارکنان شوراهای حل اختلاف سال آینده برگزار می شود