مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 13:452024-01-13اقتصادي

80 ویلای غیرمجاز در البرز اعمال قانون شد


رییس کل دادگستری استان البرز گفت که در عملیات مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز در حوزه قضایی چهارباغ به وسعت 585 هکتار، 80 ویلای غیرمجاز و 80 مورد محوطه سازی اعمال قانون شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، حسین فاضلی هریکندی، رییس کل دادگستری استان البرز، با تشریح جزییات اقدامات انجام شده برای مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز در حوزه قضایی چهارباغ، گفت: در پی گزارش مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان چهارباغ در مورد اقدام به تغییر کاربری در وسعت زیاد در بخش های مرکزی و رامجین و روستای عرب آباد خسروی ، اقدامات قانونی برای اعمال مقررات تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها انجام شد.

رییس کل دادگستری استان البرز با بیان اینکه در این دو عملیات جمعا 400 قطعه اعمال قانون شد، افزود: دیوارکشی به تعداد 450 مورد، بنا و ویلای غیرمجاز به تعداد 80 مورد، دپوی مصالح به تعداد 80 مورد، محوطه سازی به تعداد 110 مورد، آلاچیق 14 مورد و استخر 27 مورد اعمال قانون شد.

وی ارزش اراضی ای که اعمال قانون شده را نزدیک به 18 هزار میلیارد تومان و به وسعت 585 هکتار عنوان کرد و از تلاش همکاران حوزه قضایی شهرستان چهارباغ و نیز مدیریت و پرسنل اداره امور اراضی جهاد کشاورزی شهرستان، مامورین فراجا به ویژه پلیس پیشگیری از جرم و یگان امداد شهرستان چهارباغ و کلانتری ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

80 ویلای غیرمجاز در البرز اعمال قانون شد

80 ویلای غیرمجاز در البرز اعمال قانون شد