مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 07:452024-01-09اقتصادي

مقایسه آلایندگی موتورسیکلت فرسوده با خودرو یورو 5


مدیرعامل کنترل کیفیت هوای تهران گفت: یک موتورسیکلت فرسوده نسبت به یک خودرو سواری یورو 5، 13 برابر آلودگی دارد و باید در خصوص موتورسیکلت های کاربراتوری و فرسوده اقدام های لازم برای نوسازی انجام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، سیدمحمدمهدی میرزایی قمی در نشست خبری نمایشگاه موتورسیکلت و دوچرخه گفت: برگزاری این نمایشگاه می تواند سد محکمی که برای استفاده و ترویج موتورسیکلت برقی وجود دارد، شکسته شود.

وی افزود: موتورسیکلت های برقی چه موتورسیکلت های کاربراتوری به عنوان مدی از حمل و نقل هستند و نمی توان آن را انکار کرد و بر اساس مطالعات انجام شده سهم موتورسیکلت ها درخصوص جابجایی ها 13 درصد است که با توسعه افزایش موتورسیکلت ها این میزان افزایش هم یافته است.

  مدیرعامل کنترل کیفیت هوای تهران همچنین گفت: این آمار ها نشان می دهد که ما باید درخصوص موتورسیکلت ها و این مد از حمل و نقل برنامه ریزی مدون و دقیقی را داشته باشیم و اگر این کار انجام نپذیرد در آینده با مشکلاتی روبرو خواهیم بود.

میرزایی قمی درخصوص علل افزایش موتورسیکلت در شهر تهران گفت: از دلایل آن می توان به قیمت موتورسیکلت ها نسبت به قیمت خودرو اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقایسه آلایندگی موتورسیکلت فرسوده با خودرو یورو 5

مقایسه آلایندگی موتورسیکلت فرسوده با خودرو یورو 5