مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 09:502023-12-25بين الملل

«نامه های نانوشته» غزاله نبهانی در مصر منتشر شد


مجموعه شعر عربی «رسائل لم ترسل» (نامه های نانوشته) سروده غزاله نبهانی، شاعر و مترجم خوزستانی، در انتشارات «لوتوس» کشور مصر چاپ و منتشر شد.

- ایسنا/خوزستان مجموعه شعر عربی رسائل لم ترسل (نامه های نانوشته) سروده غزاله نبهانی، شاعر و مترجم خوزستانی، در انتشارات لوتوس کشور مصر چاپ و منتشر شد.

این مجموعه شعر که به گفته سراینده آن زمان زیادی از نوشتن آن می گذرد، با تشویق و ترغیب دوستان شاعر، ساکن در کشورهای مصر و سوریه، به چاپ رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در شعری از این مجموعه آمده است: اهدنی تلک المساحه الخالیه من قلبک تلک التی لا یدخلها أحد دعنی أعتکف هناک ساعات و أیام و یکون لی محراب الغرام بل أسکن طول العمر هناک دعنی أکون حارسه لقلبک لا یسرقه و لا یملکه حدا دعه یخفقنی و أجری باوردته هیام دعه یکون لی بالتمام.

ترجمه: پیشکشم کن آن کنج خلوت قلبت را همان گوشه که قدمگاه کسی نیست بگذار ساعت ها و روزها آن جا خلوت گزینم بگذار محراب دلدادگی ام باشد بلکه تمام عمر آشیانم بگذار نگاهبان قلبت باشم مباد که به سرقت رود و کسی صاحب آن شود بگذار بتپد مرا و جریان شوریدگی باشم رگ هایش را بگذار سراسر باشد مرا.

غزاله نبهانی همچنین پیشتر رمان ساعتی مانده به پایان زمان نوشته نجیب محفوظ و رمان تاریخی دیوان اسپارتی اثر عبدالوهاب عیساوی را در ایران ترجم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«نامه های نانوشته» غزاله نبهانی در مصر منتشر شد

«نامه های نانوشته» غزاله نبهانی در مصر منتشر شد