مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 16:102024-01-14سياسي

شکایت 20 هزار حقوقدان ایرانی از اسراییل


جمعی از حقوقدانان به نمایندگی از حقوقدانان کشور امروز در مقابل دفتر سازمان ملل متحد گرد هم آمدند تا اعتراض و انزجار خود را از رژیم غاصب و کودک کش اسراییل اعلام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار جامعه خبرگزاری فارس، تجمع بزرگ حقوقدانان انقلاب اسلامی و طرح شکایت 20 هزار حقوقدان ایرانی علیه رژیم جنایتکار صهیونیستی امروز مقابل دفتر سازمان ملل در تهران برگزار شد.

 حقوق دانان در این تجمع طی بیانیه ای اعلام داشتند: ما جمعی از حقوقدانان انقلابی جمهوری اسلامی ایران به نمایندگی از خیل عظیم حقوقدانان کشور عزیزمان که هم اکنون در مراکز استان ها تجمع کرده اند، امروز در مقابل دفتر سازمان ملل متحد گرد هم آمده ایم تا اعتراض و انزجار خود را از رژیم غاصب و کودک کش اسراییل اعلام کنیم.

 رژیم غاصب صهیونیستی سابقه سیاه و طولانی در ارتکاب جنایات بین المللی علیه بشریت و به ویژه فلسطینیان طی 75 سال گذشته دارد.

کارنامه رژیم کودک کش اسراییل از جنایت دیر یاسین تا کشتار صبرا و شتیلا، و از جنگ 2008 غزه تا جنگ 2014، و امروزه با محاصره ظالمانه نوار غزه سیاه تر شده است.

این رژیم غاصب با قطع دسترسی مردم مظلوم و بی دفاع غزه به غذا، آب، سوخت، برق و درمان و همچنین انجام حملات کـور و وحشیانه علیه غیرنظامیان به ویـژه کـودکان و زنـان، بمباران مراکز درمانی، استفاده از سلاح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکایت 20 هزار حقوقدان ایرانی از اسراییل

شکایت 20 هزار حقوقدان ایرانی از اسراییل