مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 14:002024-01-09بين الملل

رییس اسبق شاباک: محال است در غزه پیروز شویم


«عامی ایالون» رییس اسبق سازمان امنیت داخلی اسراییل (شاباک) گفت که این رژیم حتی اگر «یحیی السنوار» را نیز ترور کند بازهم نمی تواند در غزه پیروز شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، عامی ایالون رییس سازمان امنیت داخلی اسراییل (شین بت/شاباک) طی سال های 1995 الی 2000 در گفت و گو با روزنامه هاآرتص، ضمن بیان نظارت قابل توجه در خصوص غزه، به بیان سناریوهای احتمالی در خصوص سرنوشت جنگ پرداخت.

عامی ایالون از حزب چپ کار که پس از ترور اسحاق رابین به دست یهودیان تندرو، رییس شاباک شد، گفت: اسراییل هرگز با چهره پیروز از جنگ در غزه خارج نخواهد شد، حتی اگر بتواند یحیی السنوار را ترور کند .

رییس اسبق شاباک افزود: هرکسی که معتقد باشد فلسطینی ها تسلیم خواهند شد، نه فلسطینی ها و نه حماس و نه جنبش های اسلامی تندرو در قرن حاضر را نشناخته است .

او همچنین پیشنهاد کرد که تمامی اسرای فلسطینی در قبال اسرای اسراییلی آزاد شوند؛ او در این رابطه به مروان البرغوثی، (از رهبران محبوب جنبش فتح که از سال 2002 در زندان است) اشاره کرد و گفت که او باید آزاد شود و تنها فردی است که می تواند فلسطینی ها را برای مرحله بعد از جنگ غزه رهبری کند.

  در ادامه متن این مصاحبه را می خوانید: اسراییل هرگز در غزه پیروز نخواهد شد عامی ایالون در پاسخ به سؤال یوسی میلمان خبرنگار روز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس اسبق شاباک: محال است در غزه پیروز شویم

رییس اسبق شاباک: محال است در غزه پیروز شویم