مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 11:352024-01-02اقتصادي

پهنه اکتشافی کرومیت و منگنز در شمال بشاگرد واگذار شد


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: 2 هزار و 349 کیلومتر مربع از پهنه اکتشافی کرومیت و منگنز شمال شهرستان بشاگرد از طریق برگزاری فراخوان عمومی به برنده مزایده (شرکت سنگ آهن گهر زمین) واگذار شد.

- ایسنا/هرمزگان رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: 2 هزار و 349 کیلومتر مربع از پهنه اکتشافی کرومیت و منگنز شمال شهرستان بشاگرد از طریق برگزاری فراخوان عمومی به برنده مزایده (شرکت سنگ آهن گهر زمین) واگذار شد.

خلیل قاسمی امروز (دوازدهم دی ماه)، با اعلام این خبر به رسانه ها، با اشاره به توسعه و واگذاری پهنه های اکتشافی جدید در استان هرمزگان افزود: پهنه اکتشافی مصوب شمال بشاگرد از طریق برگزاری فراخوان عمومی در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به شرکت سنگ آهن گهر زمین واگذار شده است.

وی اظهار کرد: مقرر شد این پهنه اکتشافی توسط شرکت سنگ آهن گهر زمین با استفاده از فناوری های نوین مورد مطالعه قرار گیرد و بعد از اتمام مرحله شناسایی و پی جویی برای محدوده های امیدبخش تعیین شده در این پهنه بعد از تکمیل عملیات اکتشافی شامل اکتشاف عمومی و تفضیلی پروانه اکتشاف صادر می شود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان عنوان کرد: پهنه اکتشافی به مساحت 2 هزار و 349 کیلومتر مربع در شمال شهرستان بشاگرد واقع شده است که براساس مطالعات اولیه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پهنه اکتشافی کرومیت و منگنز در شمال بشاگرد واگذار شد

پهنه اکتشافی کرومیت و منگنز در شمال بشاگرد واگذار شد