مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 09:052024-01-11سياسي

افتتاح خانه سازش محله در بخش مرزی آشار


با حضور علما، معتمدین و ریش سفیدان خانه سازش محله در بخش مرزی آشار از توابع شهرستان مهرستان افتتاح گردید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مهرستان، هادی نجاری امروز در آیین افتتاح خانه سازش محله اظهار کرد: هدف از ایجاد خانه های سازش خدمت رسانی قضایی به مردم این محلات است که اگر اختلافی و دعوایی به وجود آمد، قبل از اینکه به فرایند قضایی ارجاع بشوند در این محلات با استفاده از ظرفیت و افراد توانمند که در این محلات حضور دارند حل بشود.

وی افزود: استفاده از صلح یاران ،شورای حل اختلاف و رسیدگی های جایگزین قضایی در پیشبرد این مهم می تواند کمک شایانی به تسریع رسیدگی در پرونده های قضایی شود.

رییس حوزه قضایی شهرستان مهرستان گفت: با تاکید بر همکاری و همیاری در بین  اعضای خانه های صلح و سازش ، تلاش برای حل و فصل مشکلات مردم و آشتی دادن به اختلافات و از بین بردن کینه ها را  عبادت بسیار عظیم و ارزشمندی شمرد که  با بهره گیری از ظرفیت علما و روحانیون و بزرگان و ریش سفیدان می توان  به آن توفیق دست یافت.

همچنین در راستای صیانت  از حقوق عامه و حفظ حقوق شهروندی  رییس حوزه قضایی شهرستان مهرستان با توجه به گزارشات واصله و  احصا و بررسی  نارضایتی  مردمی از  جایگاه  سوخت بنزین ،نحوه توزیع  نفت سفید، خبازی  ها و چگونگی  عرضه آرد و همچنین مرکز خدمات جا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح خانه سازش محله در بخش مرزی آشار

افتتاح خانه سازش محله در بخش مرزی آشار