مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 09:252023-12-31سياسي

روحیه و تلاش های «کاظمی آشتیانی» الگویی قابل تکثیر و باز رویش است


رییس بنیاد ملی نخبگان استان همدان گفت: روحیه، تلاش ها و دستاوردهای زنده یاد کاظمی آشتیانی مدل و الگویی قابل تکثیر و باز رویش است به شرط آن که به ضرورت جهادی عمل کردن رسیده باشیم و شناخت و درک درست و اصولی از تعریف کار جهادی و ویژگی های آن داشته باشیم.

- روحیه و تلاش های کاظمی آشتیانی الگویی قابل تکثیر و باز رویش است ایسنا/همدان رییس بنیاد ملی نخبگان استان همدان گفت: روحیه، تلاش ها و دستاوردهای زنده یاد کاظمی آشتیانی مدل و الگویی قابل تکثیر و باز رویش است به شرط آن که به ضرورت جهادی عمل کردن رسیده باشیم و شناخت و درک درست و اصولی از تعریف کار جهادی و ویژگی های آن داشته باشیم.

دکتر موسی اعظمی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه شهید کاظمی آشتیانی دانشمند نابغه ای بود که در سال 1358 در رشته فیزیوتراپی دانشگاه علوم پزشکی ایران پذیرفته شد، اظهار کرد: تعطیلی دانشگاه ها به علت انقلاب فرهنگی و حضور داوطلبانه او در جبهه های نبرد باعث شد پس از 11 سال سرانجام در سال 1369 با دریافت مدرک کارشناسی ارشد رشته فیزیوتراپی از دانشکده علوم توانبخشی فارغ التحصیل شود.

وی ادامه داد: زنده یاد کاظمی آشتیانی همزمان با تحصیل در دانشگاه با همکاری جمعی از دوستانش توانست جهاد گروه پزشکی را در آن دانشگاه تأسیس کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحیه و تلاش های «کاظمی آشتیانی» الگویی قابل تکثیر و باز رویش است

روحیه و تلاش های «کاظمی آشتیانی» الگویی قابل تکثیر و باز رویش است