مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 08:202024-01-20اجتماعي

طرح ابتکاری شنای پدر پسری و مادر دختری در اصفهان اجرا می شود


معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: در راستای اجرای طرح شهید خرازی به منظور تحکیم بنیان خانواده طرح شنا ویژه والدین و فرزندان با شرایط ویژه برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، آذرکیوان امیرپور، معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان اصفهان در خصوص طرح ویژه شنا والدین فرزندی در استان اصفهان اظهار داشت: در راستای اجرای  طرح شهید خرازی به منظور تحکیم بنیان خانواده معاونت تربیت بدنی و سلامت این اداره کل در نظر دارد طرح شنا ویژه والدین و فرزندان را با شرایط ویژه برگزار کند.

وی افزود: در این طرح حضور پدر همراه پسر و مادر همراه دختر در زمان استفاده از استخر الزامی است و در گام اول شامل دانش آموزان نواحی 6 گانه شهر اصفهان و مناطق خمینی شهر، شاهین شهر، برخوار و فلاورجان خواهد بود که محل برگزاری طرح، استخر فرهنگیان مروارید واقع در خیابان هشت بهشت شرقی است.

امیرپور خاطرنشان کرد: در این طرح تخفیف ویژه بلیط استخر در نظر گرفته شده است که  دو نفر(پدر به همراه فرزند و یا مادر به همراه فرزندش) با یک بلیط 63000 تومانی می توانند از استخر استفاده کنند که تهیه بلیط پس از ثبت نام در آموزشگاه بر عهده مدیر آموزشگاه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ابتکاری شنای پدر پسری و مادر دختری در اصفهان اجرا می شود

طرح ابتکاری شنای پدر پسری و مادر دختری در اصفهان اجرا می شود