مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 15:002023-12-24سياسي

مالکان واحدهای غیرمجاز فرصت طلایی تبدیل حکم تخریب به جریمه را از دست ندهند


مالکان واحدهای غیرمجاز در سنندج فرصت طلایی تبدیل حکم تخریب به جریمه را از دست ندهند.

- ایسنا/کردستان رییس شورای اسلامی شهر سنندج گفت: مالکان واحدهای غیرمجاز در سنندج فرصت طلایی تبدیل حکم تخریب به جریمه را از دست ندهند.

عزت رضایی، امروز یکشنبه در جلسه علنی شورای اسلامی شهر سنندج که با محور تعیین تکلیف ساخت و سازهای غیرمجاز بلوار نظام مهندسی برگزار شد، اظهار کرد: تعدادی مغازه طی یکی دو دهه گذشته به صورت غیرمجاز احداث شده و الان مشمول جریمه قرار گرفته اند.

وی افزود: در بند (ت تبصره 6 ) با وجود اینکه شورا مصوب کرد 50 درصد مبلغ را پرداخت کنند مبلغ بالاست و به لحاظ اقتصادی برای مالکین واحدهای غیرمجاز مقرون به صرفه نیست این جریمه را پرداخت کنند.

رییس شورای اسلامی شهر سنندج، با تاکید براینکه مالکان واحدهای غیرمجاز فرصت طلایی تبدیل حکم تخریب به جریمه را از دست ندهند، بیان کرد: هرچند این روال قانونی است و باید طبق شرع و قانون اجرایی شود، ولی برای حمایت از شهروندان معتقدیم باید راه حلی را که جامع شرایط باشد انتخاب کنیم.

محمد رضایی، مدیرکل پدافند غیرعامل استان کردستان هم در این جلسه با تقدیر از فعالیت های شهرداری در اجرای پروژه های مختلف در سطح شهر اظهار کرد: اجرای این پروژه موجب ایجاد رضایتمندی و شور نشاط اجتماعی بین مردم شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مالکان واحدهای غیرمجاز فرصت طلایی تبدیل حکم تخریب به جریمه را از دست ندهند

مالکان واحدهای غیرمجاز فرصت طلایی تبدیل حکم تخریب به جریمه را از دست ندهند