مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 19:152024-01-09حوادث

کشف لوازم خانگی قاچاق به ارزش 600 میلیارد ریال در اردبیل


فرمانده انتظامی استان اردبیل از کشف 48 دستگاه لوازم خانگی قاچاق به ارزش 600 میلیارد ریال در عملیات ماموران پلیس امنیت اقتصادی اردبیل خبر داد.

- سردار جواد تقوی، فرمانده انتظامی استان اردبیل درگفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل، اظهار کرد: در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و مبارزه با فعالیت های مجرمانه قاچاقچیان و ناامن کنندگان اقتصاد کشور، ماموران پلیس امنیت اقتصادی اردبیل با اشرافیت اطلاعاتی و بررسی های تخصصی از دپوی لوازم خانگی قاچاق در یک واحد انباری در یکی از محلات شهر اردبیل اطمینان حاصل کردند.

وی با اشاره به هماهنگی قضایی در این رابطه افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی در قالب اکیپ عملیاتی به آدرس انباری اعزام؛ که در بازرسی های به عمل آمده 48 دستگاه لوازم خانگی قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: ارزش کشفیات این عملیات برابر اظهار نظر کارشناسان 600 میلیارد ریال است.

تقوی با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه و تحویل او به مرجع قضایی تصریح کرد: با توجه به عزم راسخ پلیس در برخورد با قاچاق کالا و ارز از مردم در خواست داریم در صورت مشاهده و اطلاع از فعالیت قاچاقچیان و نگهداری و توزیع هر گونه کالای قاچاق موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن 110 به پلیس گزارش دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف لوازم خانگی قاچاق به ارزش 600 میلیارد ریال در اردبیل

کشف لوازم خانگی قاچاق به ارزش 600 میلیارد ریال در اردبیل