مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 14:052024-01-02سياسي

خواسته های استاندار کهگیلویه و بویراحمد در هیات دولت


استاندار کهگیلویه و بویراحمد در جلسه مشترک هیات دولت و استانداران از رییس جمهور درخواست هایی داشت.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد در جلسه مشترک هیات دولت و استانداران از رییس جمهور درخواست هایی داشت.

سیدعلی احمدزاده روز دوشنبه 12 دی در نشست مشترک هیات دولت با استانداران که به ریاست آیت الله دکتر رییسی رییس جمهور برگزار شد به شرایط آبی استان های زاگرس نشین اشاره کرد و گفت: بخشی زیادی از آب استان های زاگرس نشین از جمله کهگیلویه وبویراحمد از این استان خارج می شود و در سایر استان ها مصارف کشاورزی، آشامیدنی و صنعت دارند.

وی با اشاره به افتتاح پروژه آزادراه شیراز به اصفهان توسط رییس جمهور افزود: این آزاد راه برای منطقه جنوب کشور تاثیرگذار بوده و تردد مسیر کشور را به استان بوشهر تسریع کرده است که انتظار داریم استان کهگیلویه و بویراحمد به این آزاد راه متصل شود.

احمدزاده با اشاره به اینکه بخش اعظمی از نفت کشور در استان کهگیلویه و بویراحمد تولید و تامین می شود، اظهارکرد: بخشی از درآمد حوزه نفت و گاز برای ساخت و ساز و عمران و آبادانی در اختیار این استان قرار داده شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواستار تسریع در صدور مجوز پتروشیمی چرام شد و خاطرنشان کرد: این طرح که می تواند زمینه اشتغال تعدادی از جوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خواسته های استاندار کهگیلویه و بویراحمد در هیات دولت

خواسته های استاندار کهگیلویه و بویراحمد در هیات دولت