مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 11:452024-01-03بين الملل

بیانیه هیات علمای فلسطین:خون شهید صالح العاروری به هدر نخواهد رفت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، هیات علمای فلسطین امروز چهارشنبه در بیانیه ای اعلام کرد: شهادت صالح العاروری، سمیر الفندی، عزام الاقرع، - هیات علمای فلسطین با صدور بیانیه ای ترور شهید صالح العاروری از سوی رژیم صهیونیستی را به شدت محکوم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، هیات علمای فلسطین امروز چهارشنبه در بیانیه ای اعلام کرد: شهادت صالح العاروری، سمیر الفندی، عزام الاقرع، محمود شاهین، محمد الریس، محمد بشاشه و احمد حمود را تسلیت گفته و تاکید می کنیم که خون آن ها هدر نخواهد رفت، بلکه ارمغان آور پیروزی خواهد بود.

شهید العاروری از شخصیت های مشهور گردان های قسام بود که پس از چندین سال تجربه زندان از سال 1992 تا 2011 در تبادل مشهور شالیت همراه با بسیاری از دیگر رهبران فلسطینی، مانند یحیی سنوار از زندان های رژیم صهیونیستی آزاد شد.

روزنامه یدیعوت آحارونوت در سال 2018 در خصوص العاروری نوشت: العاروری برنامه ریز عملیات های مسلحانه حماس و شخص دوم حماس شده و انتخاب وی برای این جایگاه تکمیل تغییر ساختار رهبری حماس پس از انتخاب یحیی سنوار به عنوان رییس حماس در غزه به شمار می رود.

العاروری در کرانه باختری متولد شده و در آنجا رشد کرد و 18 سال از عمر خود را در زندان های اسراییلی به سر برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه هیات علمای فلسطین:خون شهید صالح العاروری به هدر نخواهد رفت

بیانیه هیات علمای فلسطین:خون شهید صالح العاروری به هدر نخواهد رفت