مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 15:352024-01-14اقتصادي

ارز واردات حبوبات دوباره ترجیحی شد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، احمد خانی نوذری معاون توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی در اتاق بازرگانی تهران اظهار کرد: در اوایل سال جاری تعداد جوجه ریزی مرغ گوشتی در کشور 100 میلیون قطعه بود که اکنون به 150 میلیون قطعه افزایش یافته که بر این .

- معاون بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: ارز اختصاصی به واردات حبوبات دوباره ترجیحی شد تا اختلالات موجود در بازار آن رفع شود.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، احمد خانی نوذری معاون توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی در اتاق بازرگانی تهران اظهار کرد: در اوایل سال جاری تعداد جوجه ریزی مرغ گوشتی در کشور 100 میلیون قطعه بود که اکنون به 150 میلیون قطعه افزایش یافته که بر این اساس نیازمند تامین ارز بیشتر برای واردات نهاده ها هستیم.

وی افزود: در سال جاری حبوبات از ارز ترجیحی به تالار دوم باعث اختلالاتی در بازار شد اما اکنون دوباره به ارز ترجیحی برگشته است.

خانی نوذری با بیان اینکه برای شفاف سازی واردات کالاهای اساسی به سمت سیستمی سازی آن رفته ایم گفت: با حضور تشکل ها، برنامه ریزی های لازم در این ارتباط انجام شد و سهمیه واردات کالا به واردکنندگان بر اساس سابقه اعتباری گذشته آنها اختصاص یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارز واردات حبوبات دوباره ترجیحی شد

ارز واردات حبوبات دوباره ترجیحی شد