مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 17:302023-12-25بين الملل

مقاومت کرانه باختری 20 میلیون دلار به کابینه رژیم صهیونیستی هزینه تحمیل کرد


کابینه رژیم صهیونیستی ازبیم عملیات های مقاومتی فلسطینیان در سایه تداوم تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی به غزه و یورش های مستمر به کرانه باختری برای امنیت جان ساکنان شهرک هایی که حتی بدون مجوز این رژیم ساخته شده میلیون ها دلار بودجه اختصاص داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس  کابینه رژیم صهیونیستی در سایه حملات خود به کرانه باختری و تجاوز نظامی وحشیانه به نوار غزه با تخصیص 75 میلیون شکل  (20 میلیون دلار) برای تامین امنیت شهرک های صهیونیست نشین غیرقانونی در کرانه باختری اختصاص داد.

روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت امروز دوشنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازداد که کابینه اسراییل در نشست هفتگی دیروز خود، پیشنهاد بزالل اسموتریچ، وزیر دارایی را برای اختصاص 75 میلیون شکل برای مسائل امنیتی مربوط به شهرک های غیرقانونی در کرانه باختری که به شهرک های جوان معروف هستند، تصویب کرد.

اخیراً بسیاری از مقامات رژیم ضصهیونیستی به تداوم تخصیص بودجه به شهرک های غیرقانونی در کرانه باختری در سایه هزینه های سنگین تجاوز نظامی به نوار غزه  اعتراض کردند.

این شهرک های صهیونیست نشین که حالا برای در امان ماندن آن از عملیات های مقاومتی فلسطینیان بودجه اختصاص داده شده حتی بدون مجوز رسمی کابینه رژیم صهیونیستی در سرزمین های فلسطینی ایجاد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقاومت کرانه باختری 20 میلیون دلار به کابینه رژیم صهیونیستی هزینه تحمیل کرد

مقاومت کرانه باختری 20 میلیون دلار به کابینه رژیم صهیونیستی هزینه تحمیل کرد