مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 14:302024-01-09بين الملل

طوفان الاقصی 9 هزار بیمار روانی روی دست ارتش اسراییل گذاشت


جنگ ارتش اسراییل با مقاومت اسلامی حماس در حالی وارد چهارمین ماه خود شده که رسانه های عبری پس از افشای حجم بالای تلفات، زخمی ها و معلولیت های ارتش، - گروه بین الملل خبرگزاری فارس؛  9000 سرباز اسراییلی از آغاز جنگ تاکنون درخواست مشاوره روانی داشته اند؛ یک چهارم این تعداد به نبرد غزه برنگشتند ، این مهم ترین بخش گزارش روزنامه اسراییلی یدیعوت آحارانوت بود که امروز سه شنبه 9 ژانویه درباره وضعیت نظامیان صهیونیست منتشر شد.

گزارش های عبری از 24 ساعتِ گذشته درخصوص جنگ غزه در این جمله خلاصه می شد که سخت ترین روز برای ارتش اسراییل در غزه گذشت ؛ روزی که طی آن 103 نظامی اسراییلی در جبهه های مختلف درگیری زخمی شدند.

نظامیان زخمی ارتش اسراییل در غزه اوج بحران روانی در ارتش بعد از شکست های میدانی روز گذشته را می توان در وضعیت نظامیان اسراییلی دید.

شبکه 12 عبری امروز اعلام کرد که یک سرباز اسراییلی از تیپ گیواتی پس از سکته قلبی جان خود را از دست داد ؛ هم رزمانش می گویند که وضعیت سلامتی او خوب بوده اما نتوانسته دیدن حقایق جنگ در غزه را  تحمل کند.

تاکنون که 95 روز از جنگ در غزه گذشته، ارتش اسراییل با ثبت شکست های میدانی در برابر حماس تنها موفق شده تا روزانه تعدادی از نظامیان زخمی و کشته شده خود را از غزه خارج کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طوفان الاقصی 9 هزار بیمار روانی روی دست ارتش اسراییل گذاشت

طوفان الاقصی 9 هزار بیمار روانی روی دست ارتش اسراییل گذاشت