مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 دی 1402 ساعت 20:152024-01-05سياسي

107 روستای خدابنده با تنش آبی مواجه هستند


107 روستای شهرستان با تنش آبی مواجه هستند که برای حل این مشکل انتقال آب سد تالوار به خدابنده از مطالبات اولویت دار خدابنده ای ها است.

- ایسنا/زنجان فرماندار خدابنده گفت: 107 روستای شهرستان با تنش آبی مواجه هستند که برای حل این مشکل انتقال آب سد تالوار به خدابنده از مطالبات اولویت دار خدابنده ای ها است.

جواد تاراسی امروز (جمعه 15 دی ماه) در مراسم افتتاح طرح های مربوط به دور دوم سفر استانی رییس جمهور با بیان اینکه خدابنده با 51 کیلومتر مربع پهناورترین شهرستان شمال غرب کشور است، اظهار کرد: این شهرستان از شهرستان های پیشرو در حوزه کشاورزی است.

وی با بیان اینکه یکی از محصولات استراتژیکی که در این شهرستان تولید می شود گندم است، ادامه داد: 95 درصد محصول گندم شهرستان به صورت دیم تولید می شود که به طور متوسط 200 هزار تن گندم سالانه در این شهرستان تولید می شود.

تاراسی با بیان اینکه مردم ولایت مدار خدابنده در حوادث اخیر کشور کوچک ترین حمایتی از اغتشاش ها علیه نظام نداشته و پشتیبان ولی فقیه هستند، تاکید کرد: مردم شهرستان خدابنده در همه مناسبت های ملی و مذهبی حضور گسترده ای داشته و در انتخابات نیز همواره حضور حداکثری دارند.

این مسئول با توضیح اینکه به برکت انقلاب و تلاش دولت سیزدهم در بحث عمران شهری و روستایی یک میلیون مترمربع در روستاها و ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

107 روستای خدابنده با تنش آبی مواجه هستند

107 روستای خدابنده با تنش آبی مواجه هستند