مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 15:402023-12-24فرهنگي

22 پروژه فرهنگی خراسان رضوی، لنگ اعتبارات!


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: اکنون 22 پروژه ناتمام در استان معطل اعتبار است که به جز هشت پروژه مابقی راکد مانده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری  فارس از تربت  حیدریه، محمد حسین زاده امروز در جریان بازدید از پروژه نیمه تمام فرهنگی هنری تربت حیدریه، اظهار کرد: رقم دقیقی نمی توان برای تکمیل این پروژه ها اعلام کرد، اما شاید بتوان نیاز کنونی برای تکمیل آنها را، 10 هزار میلیارد ریال عنوان کرد.

وی با بیان این که در تلاشیم تا 6 ماه آینده سه پروژه فرهنگی هنری تربت حیدریه، جوین و جغتای را به بهره برداری برسانیم، گفت: پروژه فرهنگی هنری پیشکوه در تربت حیدریه اعم از نگارخانه و فضاهای آموزشی و سالن چند منظوره امکان خوبی را برای علاقه مندان فراهم می کند، اما به دلیل بزرگی، تامین اعتبار آن زمان بر شده است.

لذا بنا داریم تا بهار سال آینده سالن چند منظوره را افتتاح کنیم تا شهروندان موفق به تماشای فیلم شوند و بقیه قسمت ها نیز به تدریج مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت.

تکمیل پروژه فرهنگی هنری نیازمند هزار میلیارد ریال اعتبار مشاور پروژه فرهنگی هنری پیشکوه تربت حیدریه نیز گفت: عملیات ساخت از سال 86 شروع شده و اکنون 2 پیمانکار مشغول به کار هستند که پیمانکار نخست سالن چند منظوره سینما و دیگر پیمانکار نیز، تاسیسات زیربنایی را انجام می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

22 پروژه فرهنگی خراسان رضوی، لنگ اعتبارات!

22 پروژه فرهنگی خراسان رضوی، لنگ اعتبارات!