مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 10:102024-01-13بين الملل

بازدارندگی غیرقابل ترمیم


شب پنجشنبه وال استریت ژورنال نیز از اقدام زودهنگام آمریکا در حمله به یمن خبر داده بود؛ اقدامی که صبح جمعه انجام شد و با واکنش متقابل یمنی ها مواجه شد.

- شب پنجشنبه وال استریت ژورنال نیز از اقدام زودهنگام آمریکا در حمله به یمن خبر داده بود؛ اقدامی که صبح جمعه انجام شد و با واکنش متقابل یمنی ها مواجه شد.

سؤالی که اکنون مطرح می شود، این است که با توجه به وضع کنونی، آینده تحولات منطقه چه می شود؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، چند روز پیش بود که فرمانده نیروهای آمریکایی در منطقه (سنتکام)، با اشاره به شرایط قبل از ترور شهید سلیمانی، ترور ایشان را اقدامی در راستای احیای قدرت بازدارندگی آمریکا در سطح منطقه دانسته و با مرور شرایط موجود منطقه به ویژه اقدامات یمنی ها در دریای سرخ، انجام اقدامی مشابه آنچه در ترور شهید سلیمانی انجام داده بودند، را تجویز کرده بود.

در همین راستا، وال استریت ژورنال نیز از اقدام زودهنگام آمریکا در حمله به یمن خبر داده بود؛ اقدامی که صبح جمعه انجام شد و با واکنش متقابل یمنی ها مواجه شد.

بر این اساس، سؤالی که اکنون مطرح می شود، این است که با توجه به وضع کنونی، آینده تحولات منطقه چه می شود و آیا اساساً آتش جنگ در منطقه شعله ور خواهد شد؟ با دقت در مواضع آمریکا و انگلیس مشخص می شود که آن ها تمایل و توانایی لازم برای این موضوع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدارندگی غیرقابل ترمیم

بازدارندگی غیرقابل ترمیم