مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 08:252024-01-07سياسي

پاسخی که اسرا به سوال خاص صلیب سرخ درباره منافقین دادند


سه خانم از طرف صلیب سرخ آمده بودند که فرم هایی برایمان پر می کردند اسم و فامیل مان را می پرسیدند می گفتند که «می خواهید این جا بمانید یا عضو گروه مجاهدین خلق شوید یا به ایران برگردید؟» - سه خانم از طرف صلیب سرخ آمده بودند که فرم هایی برایمان پر می کردند اسم و فامیل مان را می پرسیدند می گفتند که می خواهید این جا بمانید یا عضو گروه مجاهدین خلق شوید یا به ایران برگردید؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، غلامرضا قائدی سال 1346 در روستای جبری شهرستان دشتی متولد شد.

با آغاز جنگ تحمیلی و شروع خدمت سربازی به خط مقدم جبهه های نبرد اعزام شد و تابستان سال 1367 در منطقه زبیدات به اسارت رژیم بعث عراق در آمد.

او در خاطراتش درباره پیشنهاد وسوسه برانگیز مریم رجوی به اسرا روایت می کند:مریم رجوی به همراه مسعود رجوی هر دو سه ماه یک بار به اردوگاه می آمدند، بچه ها را از اتاق هایشان به محوطه می بردند همه را یک جا جمع می کردند.

مریم رجوی می گفت: شما اگر به سوی ما بیایید ما امکانات ویژه مثل آزادی و خانه به شما می دهیم و صاحب زن و زندگی می شوید.

با این حرف ها بچه های ما جذب نمی شدند زیرا اعتقاداتشان محکم بود، اما دو نفر از افراد که کم آورده بودند، جذب این شعارها شدند و رفتند و دیگر اطلاعی از آنها نداشتیم تا زمانی که به ایران برگشتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخی که اسرا به سوال خاص صلیب سرخ درباره منافقین دادند

پاسخی که اسرا به سوال خاص صلیب سرخ درباره منافقین دادند