مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 دی 1402 ساعت 08:352023-12-29سياسي

حماسه نهم دی؛ بی بدیل و فتنه سوز


حماسه نهم دی ماه به عنوان باطل السحر توطئه های رنگارنگ معاندان و همپالگی های آنان در کشور شناخته می شود که در پرتو آموزه های ناب ولی فقیه و بصیرت مردم شکل گرفت.

- خبرگزاری فارس مازندران - سرویس سیاسی / حماسه نهم دی ماه سال 1388 که با بصیرت و بیداری عمومی مردم کشورمان، انقلاب اسلامی را از گزند واقعه هولناک تجزیه، انشقاق و گرفتارشدن در چنگال طمع ورزی بیگانگان رهانید، زوایای پنهان و پیدایی دارد که بعد از گذشت 14سال همچنان واجد واکاوی و تحلیل بایسته است.

وقایع تلخ آشوب های خیابانی سال 88 و بعداز انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری که به علت عدم تمکین یک حزب سیاسی لجباز و بازی خورده به نتایج این انتخابات آغاز شد، با وجود خویشتنداری و دعوت مسوولان نظام به رعایت قواعد قانونی و تمدید مهلت مقرر شورای نگهبان برای ارائه ادله واسناد معتبر در مورد ادعای خودساخته تقلب در فرآیند برگزاری انتخابات، سر از اردوکشی خیابانی در آورده و کشور را به مدت 8 ماه با آشوب و التهاب و پیامدهای ناگوار سیاسی، امنیتی و اقتصادی دچار کرد.

صرفنطر از نادرستی طرح ادعای تقلب در انتخابات توسط سردمداران حزب آشوب طلب سیاسی که در محفل دوستانه و نه علنی به دروغ بودن آن اذعان کردند، طرح شعار انتخابات بهانه است، اصل نظام نشانه است در اردوکشی خیابانی حامیان دو نامزد جرزن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماسه نهم دی؛ بی بدیل و فتنه سوز

حماسه نهم دی؛ بی بدیل و فتنه سوز