مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 08:402023-12-24اجتماعي

نذرِ خدمت در 11 روستای محروم بیله سوار


معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: طرح ملی نذر خدمت همزمان با سراسر کشور در 11 روستای شهرستان بیله سوار برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، ایرج آقایی  صبح امروز در جمع خبرنگاران، با اشاره به اجرای طرح ملی نذر خدمت در مناطق محروم استان اردبیل با محوریت روستاهای شهرستان بیله سوار، اظهار کرد: این طرح با هدف آموزش و توانمند سازی، ارائه خدمات سلامت محور و محرومیت زدایی همزمان با سراسر کشور در 11 روستای بیله سوار برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این طرح از تاریخ 5 لغایت 7 دی ماه با مرکزیت روستای شورگل بخش جعفرآباد در شهرستان بیله سوار برگزار می شود، افزود: استقرار میز خدمت، توزیع بسته های معیشتی و البسه به نیازمندان، ارائه خدمات بهداشتی درمانی، تسریع راه های روستایی و.

اقداماتی است که جمعیت هلال احمر استان اردبیل با مشارکت دستگاه های خدمات رسان در مناطق محروم استان اردبیل انجام می دهد.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان اردبیل با اشاره به اینکه زمینه فعالیت در جمعیت هلال احمر برای خیران و داوطلبان گسترده بوده و محدود به یک فعالیت و یک عرصه خاص نیست، گفت: داوطلبان جمعیت هلال احمر در زمان حوادث و سوانح کمک یار جمعیت هلال احمر هستند و در زمان های دیگر نیز کارهای عام المنفعه انجام می د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نذرِ خدمت در 11 روستای محروم بیله سوار

نذرِ خدمت در 11 روستای محروم بیله سوار