مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 15:452024-01-10سياسي

مردم تاتارعلیا محروم از اجرای طرح نهضت ملی مسکن


با وجود اینکه بیش از 400 نفر از مردم شهر تاتارعلیا در سامانه نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند، اما هنوز این طرح به دلیل عدم زمین مناسب اجرا نشده است.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رامیان، علی جوان حاذق خواه عصر امروز در حاشیه سفر استاندار گلستان با جمعی از مدیران کل دستگاه های اجرایی استان به شهرتاتارعلیا اظهارکرد: شهر تاتارعلیا از توابع شهرستان رامیان با حدود پنج هزارو 600 نفر جمعیت، 138 هکتار وسعت دارد و رنگین کمان اقوام در این شهر با وحدت و همدلی زندگی می کنند.

وی تصریح کرد: بیش از 400 نفر در سامانه طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند اما به دلیل عدم زمین مناسب از اجرای این طرح و صاحب مسکن محروم هستند.

فرماندار شهرستان رامیان خاطرنشان کرد: حدود 13 هکتار از اراضی بنیاد مسکن واقع در محدوده بافت شهر تاتارعلیا قرار دارد که در حال رایزنی برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن هستیم.

وی ادامه داد: امروز استاندار گلستان و جمعی از مدیران کل دستگاه های اجرایی به شهر تاتارعلیا سفر کردند تا در دیدار مردمی در جریان مشکلات مردم این شهر قرار گیرند.

جوان حاذق خواه گفت: دیدار با مادر شهید جرجانی، نشست با معتمدین شهر، دیدار مردمی و برپایی میز خدمت در مصلی اهل سنت شهر تاتارعلیا، افتتاح 50 پنل خورشیدی با اشتغال 50 نفر  از جمله برنامه های استاندار در این سفر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم تاتارعلیا محروم از اجرای طرح نهضت ملی مسکن

مردم تاتارعلیا محروم از اجرای طرح نهضت ملی مسکن