مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 15:352023-12-26سياسي

تقاضاهای مکرر اعاده دادرسی برای دستگاه قضا مشکل آفرین است


تقاضا های مکرر اعاده دادرسی در بسیاری از موارد ضرورت ندارد؛ گاهی فردی در پرونده ای 12 مرتبه تقاضای اعاده دادرسی مطرح می کند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، حجت الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری رییس دیوان عالی کشور، در جلسه هیئت عمومی ضمن تبریک میلاد خجسته حضرت عیسی مسیح (ع) اظهار داشت: حضرت عیسی بن مریم (ع) یکی از پیامبران اولوالعزم و صاحب شریعت است که در قرآن به صورت فوق العاده از او تجلیل شده است؛ ولادت حضرت عیسی (ع) را که در بین همه انبیا از خصوصیات ویژه ای برخوردار است تبریک و تهنیت عرض می کنم.

وی در ادامه شهادت یکی از سرداران جبهه مقاومت شهید سردار سرتیپ پاسدار سید رضی موسوی از مستشاران نظامی باسابقه سپاه در سوریه و از هم رزمان شهید سردار حاج قاسم سلیمانی را تبریک و تسلیت گفت.

رییس دیوان عالی کشور با اشاره به خوی وحشیگری رژیم غاصب صهیونیستی در حمله به مردم مظلوم فلسطین تصریح کرد: رژیم سفاک و جنایتکار صهیونیست قریب 80 روز است که جنایاتی را در بخشی از سرزمین امت اسلامی مرتکب می شود، جنایاتی که کمتر می شود نمونه آن را در تاریخ پیدا کرد.

حجت الاسلام والمسلمین منتظری افزود: وحشیگری رژیم خونخوار و جنایتکار صهیونیست با سلاح های پیشرفته ای که حامیان آن ها در اختیارشان قرار داده اند در دنیا بی سابقه است و این رژیم جنایت را در برابر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقاضاهای مکرر اعاده دادرسی برای دستگاه قضا مشکل آفرین است

تقاضاهای مکرر اعاده دادرسی برای دستگاه قضا مشکل آفرین است