مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 07:452024-01-09اقتصادي

آخرین وضعیت پروژه «شبکه توزیع آب روستای آتانک آبیک» پس از 17 سال چشم انتظاری مردم


بخشدار بخش مرکزی شهرستان آبیک، آخرین وضعیت پروژه شبکه توزیع روستای آتانک که پس از 17 سال وعده و چشم انتظاری مردم، در حال اجراست را تشریح کرد.

- رضا کرمی زیارانی در گفت وگو با خبرنگار فارس در آبیک به تشریح آخرین وضعیت اجرای طرح شبکه توزیع آب شرب در روستای آتانک از توابع شهرستان آبیک پرداخت و اظهار کرد: اجرای شبکه این طرح تکمیل شده و حفاری چاه آب از محل خودیاری انجام و به اتمام رسیده که زمین و اعتبار هم برای احداث مخزن تخصیص داده شده و برای احداث مخزن در مرحله ی انتخاب پیمانکار هستیم و به محض اخذ پیمانکار، ساخت مخزن آغاز می شود.

وی با اشاره به انجام تست آب دهی شبکه توزیع آب روستای آتانک افزود: انشاءالله طرح شبکه توزیع آب شرب این روستا سال آینده تکمیل می شود که برای 120 خانوار کنتورگذاری اجرا خواهد شد.

بخشدار بخش مرکزی شهرستان آبیک با اشاره به تکمیل شبکه آبرسانی حاجی آباد با یک میلیارد تومان اعتبار ادامه داد: شبکه آبرسانی روستای امرودک در قالب تعویض شبکه با یک میلیارد تومان اعتبار اجرا شده و پیگیر واگذاری انشعابات هستیم.

آسفالت جاده فالیزان با همکاری بسیج سازندگی کرمی زیارانی به پروژه های حوزه راه سازی در برخی از روستاهای بخش مرکزی اشاره کرد و ادامه داد: روکش و آسفالت جاده فالیزان با حدود 3 میلیارد و 300 میلیون تومان به طول 2 کی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت پروژه «شبکه توزیع آب روستای آتانک آبیک» پس از 17 سال چشم انتظاری مردم

آخرین وضعیت پروژه «شبکه توزیع آب روستای آتانک آبیک» پس از 17 سال چشم انتظاری مردم