مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 02:202023-12-31اقتصادي

افزایش 15 درصدی قیمت گل/ پیش بینی استقبال از بازار گل به مناسبت روز مادر


رییس اتحادیه گل فروشان و فروشندگان سموم دفع آفات نباتی مشهد گفت: در سال جاری قیمت گل نسبت به سال گذشته 10 تا 15 درصد افزایش پیدا کرده که برخلاف سایر اصناف، - ایسنا/خراسان رضوی رییس اتحادیه گل فروشان و فروشندگان سموم دفع آفات نباتی مشهد گفت: در سال جاری قیمت گل نسبت به سال گذشته 10 تا 15 درصد افزایش پیدا کرده که برخلاف سایر اصناف، این افزایش قابل پیش بینی و کنترل شده بوده است.

محمد رضایی مزینانی در گفت وگو با ایسنا در خصوص وضعیت بازار گل در آستانه روز مادر ، اظهار کرد: در حال حاضر وضعیت بازار گل خوب بوده و پیش بینی می شود استقبال خوبی در آستانه روز مادر داشته باشیم.

وی در رابطه با قیمت انواع گل، افزود: در سال جاری قیمت گل نسبت به سال گذشته 10 تا 15 درصد افزایش پیدا کرده که برخلاف سایر اصناف، این افزایش قیمت قابل پیش بینی و کنترل شده بوده است.

رییس اتحادیه گل فروشان و فروشندگان سموم دفع آفات نباتی مشهد در خصوص روند افزایشی قیمت گل در سه ماه پایانی سال، گفت: این افزایش به استقبال مردم، شرایط آب و هوایی و برخی مسائل غیرقابل پیش بینی بستگی دارد؛ تفاوت قیمتی زیادی تا پایان سال در بازار گل شاهد نخواهیم بود.

وی ادامه داد: با توجه به این که پیش بینی های لازم در عرصه تولید انجام و میزان تولید گل به اندازه کافی بوده، قیمت ها نیز به طور مناسبی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 15 درصدی قیمت گل/ پیش بینی استقبال از بازار گل به مناسبت روز مادر

افزایش 15 درصدی قیمت گل/ پیش بینی استقبال از بازار گل به مناسبت روز مادر