مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 دی 1402 ساعت 09:202024-01-12سياسي

دستور وزارت صمت برای برگزای انتخابات اتاق های اصناف


تصویب کلیات طرح اصلاح قانون نظام صنفی در مجلس دلیلی برای تعویق برگزاری انتخابات اتاق های اصناف کشور نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، علیرضا شاه میرزایی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با ارسال بخشنامه ای به مدیران کل صنعت، معدن و تجارت استانی های مختلف کشور  با اشاره به تصویب کلیات طرح اصلاح قانون نظام صنفی در مجلس شورای اسلامی، دستور تعجیل در برگزاری این انتخابات را داد.

در این نامه اشاره شده است: برای عده ای سوتفاهم ایجاد شده است که احتمالا انتخابات اصناف تا زمان تصویب نهایی طرح اصلاح قانون نظام صنفی به تعویق خواهد افتاد، اما با این ابلاغیه وزارت صمت، دیگر بهانه های مبنی بر اینکه انتخابات در اصناف به تعویق افتاده است و یا می خواهد به تعویق بیفتد، جایگاهی ندارد.

 متن نامه معاون خدمات عمومی و تجارت وزیر صمت به شرح زیر است: احتراماً پیرو مکاتبات و تاکیدات متعدد مبنی بر بروزرسانی انتخابات تشکل های صنفی به پیوست آخرین وضعیت انتخابات معوق اتحادیه ها و اتاق های اصناف سراسر کشور ارسال و مواردی به شرح ذیل اعلام می شود.

1- برابر جدول پیوست در یک سال اخیر تعداد 2406 انتخابات اتحادیه (به تعداد حدود یک سوم کل اتحادیه های کشور) و 91 انتخابات اتاق برگزار شده و تعداد 1305 انتخابات اتحادیه و 55 انتخابات اتاق نیز در حال برگزاری است که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور وزارت صمت برای برگزای انتخابات اتاق های اصناف

دستور وزارت صمت برای برگزای انتخابات اتاق های اصناف