مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 دی 1402 ساعت 17:202024-01-12اجتماعي

تداوم بارش برف و باران و خطر ریزش بهمن در ارتفاعات تهران از بعدازظهر فردا


اداره کل هواشناسی استان تهران نسبت به بارش برف و باران و احتمال یخبندان شبانه و سقوط بهمن در ارتفاعات، همچنین وزش باد شدید و خطر سقوط اجسام و درختان کهنسال در مناطق جنوبی و غربی تهران از بعدازظهر فردا هشدار داد.

- اداره کل هواشناسی استان تهران نسبت به بارش برف و باران و احتمال یخبندان شبانه و سقوط بهمن در ارتفاعات، همچنین وزش باد شدید و خطر سقوط اجسام و درختان کهنسال در مناطق جنوبی و غربی تهران از بعدازظهر فردا هشدار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اداره کل هواشناسی استان تهران با صدور هشدار سطح نارنجی از فعالیت سامانه بارشی در نیمه شمالی و غربی استان تهران به ویژه ارتفاعات از بعد از ظهر شنبه تا صبح دوشنبه (23تا 25 دی) خبر داد که این پدیده جوی در ارتفاعات استان به صورت بارش برف همراه با مه گاهی کولاک برف و در نیمه شمالی استان بارش باران و برف و در نیمه جنوبی به صورت بارش پراکنده باران پیش بینی می شود.

در اثر این پدیده جوی کاهش دید و لغزندگی و اختلال تردد در جاده ها به ویژه نواحی کوهستانی، امکان جاری شدن روان آب و بالا آمدن آب رودخانه ها، یخبندان شبانه، احتمال سقوط بهمن در نواحی برف گیر، خطر رهاشدن سنگ در ارتفاعات و آب گرفتگی معابر عمومی دور از انتظار نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم بارش برف و باران و خطر ریزش بهمن در ارتفاعات تهران از بعدازظهر فردا

تداوم بارش برف و باران و خطر ریزش بهمن در ارتفاعات تهران از بعدازظهر فردا