مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 09:052023-12-27سياسي

سخنگوی سپاه پاسداران: نفرت از جنایت های رژیم صهیونیستی درغزه جهانی شد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار رمضان شریف سه شنبه شب دریادواره 35 شهید حوزه مقاومت بسیج بدر سپاه ناحیه شهرستان آمل در روستای کوکده از توابع بخش مرکزی این شهرستان افزود: - سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: موج جهانی علیه جنابت های رژیم صهیونیستی علیه مردم بی گناه وکشتار زنان وکودکان درغزه اکنون به یک نفرت جهانی از این رژیم تبدیل شده است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار رمضان شریف سه شنبه شب دریادواره 35 شهید حوزه مقاومت بسیج بدر سپاه ناحیه شهرستان آمل در روستای کوکده از توابع بخش مرکزی این شهرستان افزود: امروز دنیا کاملا متوجه ماهیت و پلیدی کشتار بی رحمانه رژیم غاصب صهیونیستی شده و این اثابت حقانیتی است که مردم آزادی خواه جهان آن را در بیشتر شهر های جهان هرروز با تجمع های گسترده فریاد می زنند.

وی ادامه داد: متاسفانه این رژیم به هیچ قانونی در مجامع بین المللی و جهانی پایبند نیست و با حمایت سرسختانه آمریکا همچنان به جنایت های بی شرمانه خود علیه مردم بی دفاع فلسطین ادامه می دهد.

رییس ستاد مرکزی انتفاضه و قدس با بیان اینکه در هیچ کجای دنیا وحشیگری هایی که اکنون سربازان رژیم صهونیستی در غزه به راه انداختند، مشاهده نشده است، گفت: اهمیت نامگذاری قدس شریف توسط امام راح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنگوی سپاه پاسداران: نفرت از جنایت های رژیم صهیونیستی درغزه جهانی شد

سخنگوی سپاه پاسداران: نفرت از جنایت های رژیم صهیونیستی درغزه جهانی شد