مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 11:102024-01-09بين الملل

آقای بورل؛ شما خودتان متهم هستید!


بهتر است بورل به جای ایده پردازی در خصوص ماهیت بحران جاری در منطقه غرب آسیا و ارائه راهکارهای انتزاعی و صهیونیسم پسندانه، پاسخگوی جنایات خود و مجموعه متبوعش در قبال جنگ غزه و نسل کشی تمام عیار رژیم متوحش اسراییل در این عرصه باشد.

- بهتر است بورل به جای ایده پردازی در خصوص ماهیت بحران جاری در منطقه غرب آسیا و ارائه راهکارهای انتزاعی و صهیونیسم پسندانه، پاسخگوی جنایات خود و مجموعه متبوعش در قبال جنگ غزه و نسل کشی تمام عیار رژیم متوحش اسراییل در این عرصه باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حنیف غفاری در یادداشتی نوشت: جوزف بورل، رییس سیاست خارجی اتحادیه اروپا در جریان سخنرانی در یک نشست دیپلماتیک در لیسبون، پایتخت پرتغال، تصریح کرد: آنچه ما در بیش از 30 سال گذشته آموخته ایم و اکنون با فاجعه غزه می آموزیم، این است که راه حل پایان دادن به درگیری میان اسراییل و فلسطین باید از بیرون تحمیل شود .

بر اساس مواضع بورل، ازآنجاکه دو طرف هرگز نمی توانند به توافق برسند، راه حل احتمالی برای این مناقشه باید از سوی جامعه بین المللی ترسیم و به فلسطینیان و صهیونیست ها ابلاغ شود.

اما نقطه اوج سخنان بورل آنجاست که نسبت به استمرار فاجعه جنگ غزه هشدار داده و می گوید: اگر این فاجعه به زودی پایان نپذیرد، ممکن است تمامی خاورمیانه در شعله های آتش آن بسوزد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقای بورل؛ شما خودتان متهم هستید!

آقای بورل؛ شما خودتان متهم هستید!