مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 07:352024-01-15اقتصادي

شناسایی 4891 فقره انشعاب در سیستان و بلوچستان


معاون خدمات مشترکین شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان از شناسایی 4891 فقره انشعاب غیرمجاز آب در سطح استان خبر داد و عنوان کرد: این اقدام رویکردی برای کاهش تنش آبی در سطح استان و توزیع عادلانه آب بین مشترکان تحت پوشش است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون خدمات مشترکین شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان از شناسایی 4891 فقره انشعاب غیرمجاز آب در سطح استان خبر داد و عنوان کرد: این اقدام رویکردی برای کاهش تنش آبی در سطح استان و توزیع عادلانه آب بین مشترکان تحت پوشش است.

فرهاد سرگلزایی در گفت وگو با ایسنا- در این باره بیان کرد: انشعاب های غیرمجاز از مهم ترین چالش ها در حوزه آب است، معضلی که افزون بر تشدید کم آبی ها و تنش آبی، موجبات تضییع حقوق مشترکان قانونمند را فراهم می کند.

وی افزود: با توجه به کاهش سطح سفره های زیرزمینی و همچنین رسالت این شرکت در توزیع عادلانه آب شرب و بهداشتی بین شهروندان مناطق تحت پوشش، شناسایی و جمع آوری انشعاب های غیر مجاز و تبدیل آنها به مجاز، از اولویت های این شرکت بوده و در صورت مشاهده هرگونه سوء استفاده از شبکه آبرسانی ضمن جمع آوری، موارد از طریق مراجع قانونی نیز پیگیری می شود.

وی با بیان اینکه، با برنامه ریزی صورت گرفته تیم های شناسایی و قطع انشعاب غیرمجاز در سطح شهرها و روستاهای استان درحال فعالیت هس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 4891 فقره انشعاب در سیستان و بلوچستان

شناسایی 4891 فقره انشعاب در سیستان و بلوچستان