مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 10:552024-01-07اقتصادي

افزایش تقاضای نفت ایران از سوی چین


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مجید رضا حریری اظهار داشت: طی یک سال گذشته (سال 2023) فروش نفت ایران به چین در هر ماه افزایشی بوده و براساس روایات سایت های بین المللی و منابعی که خرید و فروش نفت را کنترل می کنند، - رییس اتاق بازرگانی ایران و چین با بیان اینکه توقف صادرات نفت ایران به چین صحت ندارد، گفت: انتشار این اخبار از سوی منابع خارجی در راستای وادار کردن منابع داخلی به صحبت کردن برای جمع آوری اطلاعات است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مجید رضا حریری اظهار داشت: طی یک سال گذشته (سال 2023) فروش نفت ایران به چین در هر ماه افزایشی بوده و براساس روایات سایت های بین المللی و منابعی که خرید و فروش نفت را کنترل می کنند، و نه براساس اظهارات خریدار و فروشنده، ایران در هر روز بیش از یک میلیون و 200 هزار بشکه نفت به چین فروخته است.

رییس اتاق بازرگانی ایران و چین با بیان اینکه در حال حاضر فروش نفت ایران بین دولت (شرکت ملی نفت ایران) و پالایشگاه های چین یا واسطه های چینی انجام می شود، گفت: به دلیل آنکه فروش نفت ایران تحت تحریم های آمریکا قرار دارد بنابراین بیان جزییات آن به مصلحت نیست.

وی با اشاره به اخباری که گاهی از سوی رسانه های غربی درباره مسائل مربوط به توقف فروش و صادرات نفت ایران منتشر می شود، گفت: انتشار این اخبار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش تقاضای نفت ایران از سوی چین

افزایش تقاضای نفت ایران از سوی چین