مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 20:052024-01-10بين الملل

«بلینکن» خواستار توقف حمایت ایران از ارتش ملی یمن شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا هم اکنون در سفری از پیش اعلام نشده وارد بحرین شد.

وزیر خارجه آمریکا در بدو ورود به فرودگاه منامه در بحرین بدون اشاره به هزاران مورد تنش آفرینی واشنگتن در سراسر جهان ادعا کرد: - وزیر خارجه آمریکا در بدو ورود به فرودگاه منامه در بحرین بدون اشاره به هزاران مورد تنش آفرینی واشنگتن در جهان و ادامه کودک کشی صهیونیست ها در غزه، خواستار توقف حمایت ایران از ارتش ملی یمن شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا هم اکنون در سفری از پیش اعلام نشده وارد بحرین شد.

وزیر خارجه آمریکا در بدو ورود به فرودگاه منامه در بحرین بدون اشاره به هزاران مورد تنش آفرینی واشنگتن در سراسر جهان ادعا کرد: تهدیدات حوثی ها (ارتش ملی یمن) برای کشتیرانی در دریای سرخ پیامد های جدی خواهد داشت.

آنتونی بلینکن به خبرنگاران مستقر در فرودگاه گفت: در سفرم درباره هموار کردن راه حل دو دولتی با مقامات تشکیلات خودگردان فلسطین گفتگو کردم.

وی اضافه کرد: بین کشور های منطقه توافق وجود دارد که دایره درگیری در منطقه گسترش نیابد.

این مقام آمریکایی با طرح ادعایی مضحک به منظور خوش خدمتی به اشغالگران قدس مدعی شد: ما به ایران گفته ایم که حمایت از حوثی ها (ارتش ملی یمن) با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«بلینکن» خواستار توقف حمایت ایران از ارتش ملی یمن شد

«بلینکن» خواستار توقف حمایت ایران از ارتش ملی یمن شد