مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 18:252024-01-20سياسي

قالیباف : مجازات سختی در انتظار رژیم صهیونیستی خواهد بود


رژیم غاصب و متجاوز صهیونیستی در جنایتی آشکار با بمباران مناطق مسکونی سوریه، جمعی از دلاوران و مجاهدان خدوم ملت ایران را ناجوانمردانه به شهادت رسانید تا بار دیگر عجز و درماندگی خود از رویارویی در خطوط مقدم نبرد با رزمندگان اسلام را به نمایش بگذارد.

- مِّنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَیٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا   رژیم غاصب و متجاوز صهیونیستی در جنایتی آشکار با بمباران مناطق مسکونی سوریه، جمعی از دلاوران و مجاهدان خدوم ملت ایران را ناجوانمردانه به شهادت رسانید تا بار دیگر عجز و درماندگی خود از رویارویی در خطوط مقدم نبرد با رزمندگان اسلام را به نمایش بگذارد.

  شهیدان سرافراز، سردارحجت الله امیدوار، علی آقازاده، حسین محمدی و سعید کریمی در دفاع از آرمان های اسلام و حریم اهل بیت (علیهم السلام) به عنوان مستشار نظامی و در حین انجام وظیفه، در بمباران جنگنده های مزدوران صهیونیستی در دمشق به شهادت رسیدند و به یقین با رشادت رزمندگان در تلافی این جنایت، مجازات سختی برای رژیم غاصب اسراییل درانتظار خواهد بود.

  ضمن عرض تبریک و تسلیت به پیشگاه حضرت بقیه الله الاعظم (عج)، مقام معظم رهبری، فرماندهان و رزمندگان جبهه مقاومت، ملت شریف ایر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف : مجازات سختی در انتظار رژیم صهیونیستی خواهد بود

قالیباف : مجازات سختی در انتظار رژیم صهیونیستی خواهد بود