مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 08:302023-12-31سياسي

ضرورت توسعه خانه های روستایی هلال احمر


استاندار سمنان بر ضرورت توسعه خانه های روستایی هلال احمر و افزایش خدمات این نهاد به جامعه روستایی تاکید کرد.

- ایسنا/سمنان استاندار سمنان بر ضرورت توسعه خانه های روستایی هلال احمر و افزایش خدمات این نهاد به جامعه روستایی تاکید کرد.

سیدمحمدرضا هاشمی شامگاه گذشته(9 دی) در جمع امدادگران، جوانان و داوطلبان هلال احمر، با اشاره به خدمت رسانی نیروی جوان جمعیت هلال احمر در پایگاه های جاده ای و نوروزی گفت: هلال احمر در تمام حوادث طبیعی و غیرطبیعی در کنار مردم است.

وی ادامه داد: هلال احمر یک دستگاه خدمت رسان به مردم است که در جامعه زیاد شناخته شده نیست، اما در زمان بحران ها به میدان می آید.

مهندس هاشمی با بیان اینکه ایران یک کشور زلزله خیز است، ادامه داد: در کشوری مانند ایران زمانی که زلزله می آید و یا در زمان سیل و دیگر بحران ها و حوادث، چشم مردم به کمک ها و خدمات جمعیت هلال احمر است.

وی به تنوع خدمات نیروهای هلال احمر پرداخت و گفت: شما داوطلبان و امدادگران در گرمای تابستان و سرمای زمستان، ایام تعطیلات و نوروز که همگان در استراحت و آرامش هستند، در شب یلدا، در هنگام وقوع سیل و زلزله، شما امدادگران و داوطلبان با لباس مقدس هلال احمر به دور از خانواده و اقوام در نقاط حادثه خیز و سراسر استان مشغول خدمت رسانی هستید که امری بسیار ارزشمند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت توسعه خانه های روستایی هلال احمر

ضرورت توسعه خانه های روستایی هلال احمر